Lukt het niet? Wij zijn tot 17:00 uur bereikbaar via telefoon en e-mail.

 

Waarmee kunnen wij helpen?

E-learning
Code
Account
Docenten
Retourneren
Bestellen

    E-learning

  • Mijn module start niet, wat moet ik doen?

    Dit kan veroorzaakt worden door een ad-blocker zoals Ad Block Pro. Schakel de ad-blocker uit en controleer of de module het dan wel doet. Als deze het weer doet kan je een uitzondering voor www.datzaljeleren.nl maken in de ad-blocker zodat deze de volgende keer niet meer geblokkeerd wordt. Neem bij blijvende problemen contact met ons op.

  • Hoelang is mijn module geldig?

    Doorgaans zijn de modulen de gehele studieduur plus één jaar geldig. In je account zie je onder de titel van iedere e-learningmodule tot wanneer deze geactiveerd is. Tot die datum heb je toegang tot de e-learningmodule.

  • Kan ik tussentijds stoppen met de e-learning zonder dat ik mijn score kwijt raak?

    Ja, het systeem onthoudt alle scores. Als je wilt stoppen met de e-learningmodule kun je rechtsboven op het kruisje klikken. De volgende keer dat je inlogt, ga je verder waar je gebleven bent.

    Code

  • Wat is mijn studententoegangscode?

    Als je een boek aanschaft met e-learning, staat de studententoegangscode in het boek. Met deze code kan je op datzaljeleren.nl de e-learningmodule kosteloos aanschaffen.

  • Hoe activeer ik mijn studententoegangscode?

    Je kan je e-learning activeren op de startpagina van www.datzaljeleren.nl. Hier kies je je instelling, opleiding, collegejaar en klas. Vervolgens kom je in je vastgestelde e-learninglijst. De studententoegangscode vul je in en pas je toe. Vergeet op het eind niet je bestelling te plaatsen. Bekijk de stappen in het instructiefilmpje.

    X
  • Mijn school, opleiding of klas staat niet in de lijst, hoe kan ik de studententoegangscode gebruiken?

    Klik op de link ‘Staat uw instelling, opleiding of klas er niet bij? Klik dan hier!’ onder het selectiescherm op de homepagina. Hier kan je alle gegevens invullen en naar ons opsturen. Het duurt dan ongeveer twee dagen voor wij de website bijgewerkt hebben.

  • Mijn studententoegangscode werkt niet, hoe kan dat?

    Met een studententoegangscode kan je de e-learningmodule kosteloos aanschaffen.

    Als de studententoegangscode niet werkt kan dat verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld:

    • De code is al door iemand anders gebruikt. In dat geval zie je de melding verschijnen als je de code op www.datzaljeleren.nl wilt gebruiken. Dit kan gebeuren als je een tweedehandsboek hebt gekocht. In dat geval zal je een nieuw boek moeten kopen of de e-learning apart moeten aanschaffen. Controleer bij de verkoper van het tweedehandsboek of je het boek nog terug kan sturen. Bij webshops heb je vaak 14 tot 30 dagen de tijd om het product terug te sturen en het geld terug te krijgen.
    • Het is geen code van www.datzaljeleren.nl. Controleer of de code uit cijfers bestaat en geen letters bevat en of deze het volgende formaat heeft: 1234-123456-1234. Mocht dit niet zo zijn of er staan letters in de code, dan betreft het een code van een ander bedrijf. Neem in dit geval contact op met de leverancier of de persoon die de code verstrekt heeft.

      Als je de stappen van het instructiefilmpje hebt doorlopen en de code werkt nog steeds niet, neem dan contact met ons op.

    Docenten

  • Hoe werkt de e-learning?

    Onze e-learning staat voor efficiënt, effectief en plezierig leren. Het adaptieve systeem weet zich perfect aan te passen aan het niveau van de gebruiker. Elke student krijgt als het ware een “Digitale Coach”. Dit betekent een strikt individuele begeleiding, volledig afgestemd op het kennisniveau van de gebruiker. Onderwerpen die de student al goed beheerst hoeven niet onnodig lang herhaal te worden om het systeem herkent wat de gebruiker wel en niet beheerst. Gedeelten die de student juist nog niet zo goed onder de knie heeft, worden extra getraind.

  • Hoe kan ik de resultaten van mijn studenten inzien?

    In uw account kiest u de e-learning waarvan u de resultaten wilt inzien. Als u de e-learning heeft geopend kunt rechtsboven op de knop “Rapportage” klikken. Door de juiste groep te selecteren kunt u de resultaten van uw studenten inzien. Neem bij blijvende problemen contact met ons op.

  • Hoe werkt het docentendashboard?

    Door in het menu bij accountinstellingen op “Docentendashboard” te klikken komt u in het dashboard met verschillende functies. Hier is het onder andere mogelijk om een nieuwe klas aan te vragen voor op de website, jezelf aan een klas te koppelen en de scores te resetten van e-learningmodules.

    Retourneren

  • Ik ben gestopt met mijn opleiding, kan ik mijn geld terugkrijgen voor aangeschafte e-learningmodulen of boeken?

    Als je binnen 14 dagen de bestelling bij ons annuleert krijg je het hele aankoopbedrag terug. Wij retourneren 50% van het aankoopbedrag binnen 6 maanden na aanschaffen van de e-learningmodulen via www.datzaljeleren.nl indien de e-learning niet is gebruikt.

    Let op: Wij verkopen geen boeken. De boeken heb je aangeschaft via een andere webshop, hierop retourneren wij daarom geen geld.

  • Mijn geld zou teruggestort worden maar het is nog niet bijgeschreven.

    Als je een bevestigingsmail hebt ontvangen dat het geld teruggestort wordt kan het enkele dagen duren voordat het bedrag op je rekening bijgeschreven wordt. Als het na een week nog niet bijgeschreven is op je rekening, neem dan contact met ons.

    Bestellen

  • Ik wil een bestelling plaatsen zonder studententoegangscode, hoe doe ik dat?

    Je kan op de startpagina van www.datzaljeleren.nl je instelling opleiding, collegejaar en klas invullen. Dan kom je in je vastgestelde e-learninglijst.

    Hou hier het juiste product aangevinkt en vink de andere producten uit. Klik op ‘volgende’ en maak een account aan of log in als je al een account hebt. Vervolgens kan je afrekenen en de bestelling plaatsen. De e-learningmodule staat direct in je account. Bekijk de stappen in het instructiefilmpje.

    X
  • Hoe bestel ik een boek?

    Op www.datzaljeleren.nl kunnen alleen e-learningmodulen aangeschaft worden. Als je ergens anders een boek hebt gekocht waarbij de studententoegangscode zit voor de e-learning, kan je deze activeren op www.datzaljeleren.nl en kan je de e-learning kosteloos aanschaffen.

  • Ik kan niet bestellen. Wat doe ik nu?

    Als je problemen hebt met je bestelling neem dan contact op met onze klantenservice of chat (https://www.datzaljeleren.nl/klantenservice/)

  • Hoe vind ik mijn betalingsbewijs terug?

    Als je een bewijs van betaling wilt ontvangen stuur dan een mail naar info@datzaljeleren.nl. Dan sturen wij het betalingsbewijs per mail naar je toe.

  • Hoe bestel ik het boekenpakket? (alleen voor studenten Verpleegkunde en Verzorgende IG/ Begeleider MZ van ROC Midden Nederland Utrecht)

    Volg daarvoor de volgende stappen:

    1. Vul op de startpagina je instelling, opleiding en collegejaar in. Klik vervolgens op de knop ‘Volgende’. Dan kom je in een nieuw scherm met je vastgestelde productenlijst.

    2. Log in in jouw account of maak een account aan door op de knop ‘REGISTEER DAN NU!’ te klikken. Vul je gegevens in en klik daarna op ‘ACCOUNT AANMAKEN>’.

    3. Vul nu je verzendgegevens in aan de rechterkant van het scherm. Controleer vervolgens je bestelling en kies een betaalmethode.

    4. Klik vervolgens op ‘BESTELLING PLAATSEN’ en rond je bestelling af.

    Voor een uitgebreid stappenplan, zie de handleiding.

  • Wanneer ontvang ik mijn boekenpakket? (alleen voor studenten Verpleegkunde en Verzorgende IG/ Begeleider MZ van ROC Midden Nederland)

    2-4 werkdagen na je bestelling wordt het boekenpakket afgeleverd op het door jou opgegeven adres. De levering wordt uitgevoerd door PostNL. Houd je e-mail in de gaten voor de meest actuele informatie.

  • Wanneer krijg ik toegang tot mijn e-learning? (alleen voor studenten Verpleegkunde en Verzorgende IG/ Begeleider MZ van ROC Midden Nederland)

    De toegang tot jouw e-learningmodules krijg je via ROC Midden Nederland aan het begin van je opleiding.

  • Ik was niet thuis toen mijn boekenpakket werd geleverd. Wat doe ik nu? (alleen voor studenten Verpleegkunde en Verzorgende IG/ Begeleider MZ van ROC Midden Nederland)

    PostNL probeert je boekenpakket tweemaal aan te bieden op het door jou opgegeven adres. Na tweemaal aanbieden wordt het pakket afgeleverd op een PostNL-locatie.

Klantenservice

Chat met een medewerker
Nu, direct. Als de chatbot er niet uit komt, vindt hij iemand die dat wel kan.
Veelgestelde vragen bekijken
Liever zelf op zoek? We hebben de populairste vragen verzameld.
x

    Stuur ons een mailtje

    Chat met onze medewerkers via onze chatbox rechtsonder op de pagina

    x
    Waarmee kunnen wij helpen?
    E-learning
    Code
    Account
    Docenten
    Retourneren
    Bestellen